Klachten en Retourneren

Heb je een klacht, of wil je weten wanneer je gebruik kunt maken van het herroepingsrecht? Meer daarover lees je op deze pagina.

Hoewel we onze kwaliteit en klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden aan om eventuele klachten bij ons te melden via ons algemene e-mailadres info@mistermojo.nl of door ons te benaderen via het contactformulier

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschilTevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

 

Retourneren

Gepersonaliseerde producten

Heb je bij ons een product laten personaliseren door middel van een gravering, bedrukking of andere personalisatie? Dan kunnen we het product helaas niet meer verkopen, retourneren is in deze gevallen dan ook niet mogelijk. Mocht je om een andere reden niet tevreden zijn met het ontvangen product, neem dan contact met ons op via het contactformulier en we zoeken graag naar een passende oplossing.

Niet-gepersonaliseerd product

Heb je jouw bestelling niet laten personaliseren? Dan behoudt je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na deze annulering vervolgens 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van jouw bestelling naar MisterMojo.nl zijn voor eigen rekening.

De waardering van mistermojo.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.5/10 gebaseerd op 35 reviews.